Jazz
#142
Piotr Lemański
Dobry akompaniament to przede wszystkim zdolność budowania akordów w różnych przewrotach - ze szczególnym uwzględnieniem linii melodycznej ...
#140
Mieliście dość czasu na opanowanie podstawowych wprawek. Pora więc na praktyczne zastosowanie pentatonik na którymś ze znanych jazzowych standardów.
#138
Po naszych niedawnych wycieczkach na jazzowe szczyty (mam tu na myśli "Giant Steps"), przyszła pora na chwilę oddechu czyli na prostego, opartego ...
#136
Nie ma chyba gitarzysty, który nie otarł by się o sprawę wykorzystania pentatonik w improwizacji. Temat ten jak bumerang powraca z reguły ...
#134
...czyli gitarowego akompaniamentu ciąg dalszy - po trzech miesiącach zmagań z Coltranem dzisiaj zajmiemy się praktyczną stroną tematyki akordowej.
#132
Zgodnie z zapowiedzią z poprzedniego miesiąca, kontynuujemy dzisiaj ogrywanie coltrane’owskiego "Giant Steps".
#130
Ilu gitarzystów, tyle różnych sposobów akompaniowania. Powracając więc po kilkumiesięcznej przerwie do problematyki akordowej, pomyślałem, ...
#128
Gitara od samego początku swoich dziejów była przede wszystkim instrumentem akompaniującym i to zarówno w muzyce klasycznej jak i w muzyce rozrywkowej.
#126
To jeden z najlepszych w historii jazzu saksofonistów barytonowych, genialny aranżer współpracujący z Davisem, a także twórca słynnego ...
#124
Poprzedni numer został opanowany przez kobiety, co miało swoją dobrą stronę, ponieważ mieliśmy czas na zagłębienie się w tematykę ...
2
...