Jazz
#60
Piotr Lemański
Dla każdego gitarzysty hasło "pentatonika" ma inne znaczenie, co związane jest zazwyczaj z poziomem muzycznej świadomości.
#59
Wielu młodych gitarzystów jest przekonanych, że skoro w jednej pozycji można poruszać się w obrębie dwóch oktaw i tercji, to umiejętność ...
#58
Ćwiczenie wprawek opartych na dźwiękach akordowych nie może być nigdy "sztuką dla sztuki", a raczej powinno służyć jako materiał do ...
#57
Ostatnie dwa miesiące poświęciliśmy na studiowanie najczęściej spotykanych przebiegów melodycznych opartych na dźwiękach akordowych.
#56
Jak wspomniałem miesiąc temu, podstawową umiejętnością, jaką musi nabyć każdy szanujący się gitarzysta, jest świadome granie poszczególnych ...
#55
Umiejętność budowania fraz w oparciu o dźwięki akordowe zawsze stanowiła podstawę każdej, nie tylko jazzowej, improwizacji.
#54
Na temat rozwiązywania problemów rytmicznych powstało już kilka podręczników i naiwnie byłoby sądzić, że w trzech odcinkach naszego ...
#53
Skoro już zaczęliśmy poruszać temat czytania wszelkiego rodzaju podziałów rytmicznych, to myślę, że dobrze byłoby omówić to zagadnienie ...
#52
Oprócz wysokości podstawową cechą każdego dźwięku jest jego wartość rytmiczna.
#51
Myślę, że trzy workshopy poświęcone bluesowi molowemu to jak na początek wystarczająca dawka informacji i przykładów.
...
7