Rock
Piotr Szarna
Dla małego oddechu zostawimy zapowiadane miesiąc temu, bardziej techniczne legatowe połamańce i zatrzymamy się na chwilę przy dosyć istotnym ...
Witam w kolejnej części poświęconej technice legato. W tym warsztacie do zmagań lewej ręki dołączymy jeszcze elementy gry sweep-picking, ...
W tym odcinku pozostaniemy jeszcze w klimacie poprzedniego warsztatu, a omawianą tam progresję wykorzystamy do stworzenia już nieco bardziej ...
Poprzednio dotknęliśmy pojęcia dominanty, która związana jest ściśle z septymowym akordem durowym. W naszym warsztacie będziemy kontynuowali ...
Zatrzymajmy się na chwilę przy wprowadzonym ostatnio wątku molu harmonicznego, wykorzystującego bazową skalę molową harmoniczną.
Po poznaniu dwóch najważniejszych skal molowych bardzo często wykorzystywanych w muzyce rockowej (i nie tylko) możemy spróbować przyjrzeć ...
W nowoczesnej muzyce rockowej molowy charakter utworów, a już szczególnie solówek, spotyka się znacznie częściej niż durowy, a bardzo ...
W zeszłym miesiącu przy okazji grania arpeggio omawialiśmy trójdźwięk, zawierający trzy najprostsze składniki stanowiące o budowie i ...
Zgodnie ze znanym, ludowym porzekadłem, że od przybytku techniki głowa nie boli - tylko ręce, zajmiemy się tym razem ćwiczeniowym, bardziej ...
Po przypomnieniu sobie obu pentatonik idealnym dopełnieniem jest skala, w której do podstawowych dźwięków pentatoniki molowej dodano 6 dźwięk, ...
2