Metal
Sławomir Sobczak
W grze riffowej najczęściej używamy dwóch strun E6 i A5, by od czasu do czasu zahaczyć o kolejną strunę, czyli D4. Warto to zmienić i ...
W tym miesiącu zajmiemy się kostkowaniem, które zakłada wykorzystanie różnych kierunków ataku struny w zależności od sytuacji. Nie będziemy ...
Miesiąc temu zajmowaliśmy się szesnastkami granymi w taki sposób, aby wytłumić tylko część z nich. W tym odcinku naszych warsztatów ...
Gra rytmiczna nie polega jedynie na kostkowaniu, dlatego też stosowanie innych środków wyrazu jest doskonałym sposobem na ożywienie każdego ...
W grze riffowej najczęściej poruszamy się w obszarze ósemek i szesnastek, dlatego to właśnie te dwie wartości rytmiczne są najpopularniejsze. ...
W ciągu dwóch ostatnich miesięcy zajmowaliśmy się grą na dwóch strunach. W tym odcinku warsztatów pozostaniemy przy tej liczbie strun, ...
W tym odcinku warsztatów metalowych poćwiczymy grę gęstych faktur dźwiękowych, przy czym postaramy się wykorzystać do tego celu nie jedną, ...
Ćwiczenia chromatyczne są doskonałą okazją do rozwinięcia niezależności ruchowej poszczególnych palców lewej ręki. Czy tego typu wprawki ...
W tym miesiącu kontynuujemy wątek wykorzystania szerokiego rozstawienia palców podczas gry techniką legato. Podobnie jak poprzednio, także ...
W numerze 5/2016 przećwiczyliśmy zagrywki grane wyłącznie na dwóch strunach. W tym miesiącu rozwiniemy tę myśl, wzbogacając riffy pewnym ...
...
3