Gama efektów GLX jest szeroka, a przedstawione w tym miesiącu urządzenia to jedynie kilka z wielu propozycji producenta.
CH-100 SUPER CHORUS
Regulacja GLX CH-100: poziom efektu, barwa, częstotliwość i głębokość modulacji. Kostka daje całkiem dobre brzmienie, jednak oprócz niego także szumy i zakłócenia o przebiegu zgodnym z ustawieniem częstotliwości modulacji - co jest słyszalne, nawet gdy urządzenie jest wyłączone. Dwa wyjścia umożliwiają wykorzystanie trybu pseudostereo. Podłączając dwa kable z jednego wyjścia, uzyskujemy sygnał bez efektu, z drugiego zaś sam efekt, co po rozłożeniu ich w panoramie i odpowiednim ustawieniu poziomu efektu daje bardzo dobry rezultat przestrzenności brzmienia. Przy podłączeniu w trybie mono i odrobinie cierpliwości można uzyskać efekt tremolo. Warto też zaopatrzyć się w zasilacz, gdyż urządzenie jest energochłonne.
PODSUMOWANIE
Pod względem solidności zewnętrznego wykonania i trwałości obudowy efekty nie odbiegają poziomem od urządzeń zawodowych, natomiast pod względem ceny są typowym przykładem klasy budżetowej - ceny sugerowane przez importera nie przekraczają 200 zł, zatem są one skierowane przede wszystkim do młodych gitarzystów. Jak na ten pułap, niektóre z nich przedstawiają bardzo dobrą relację jakości do ceny.
CH-100 SUPER CHORUS
Regulacja GLX CH-100: poziom efektu, barwa, częstotliwość i głębokość modulacji. Kostka daje całkiem dobre brzmienie, jednak oprócz niego także szumy i zakłócenia o przebiegu zgodnym z ustawieniem częstotliwości modulacji - co jest słyszalne, nawet gdy urządzenie jest wyłączone. Dwa wyjścia umożliwiają wykorzystanie trybu pseudostereo. Podłączając dwa kable z jednego wyjścia, uzyskujemy sygnał bez efektu, z drugiego zaś sam efekt, co po rozłożeniu ich w panoramie i odpowiednim ustawieniu poziomu efektu daje bardzo dobry rezultat przestrzenności brzmienia. Przy podłączeniu w trybie mono i odrobinie cierpliwości można uzyskać efekt tremolo. Warto też zaopatrzyć się w zasilacz, gdyż urządzenie jest energochłonne.
PODSUMOWANIE
Pod względem solidności zewnętrznego wykonania i trwałości obudowy efekty nie odbiegają poziomem od urządzeń zawodowych, natomiast pod względem ceny są typowym przykładem klasy budżetowej - ceny sugerowane przez importera nie przekraczają 200 zł, zatem są one skierowane przede wszystkim do młodych gitarzystów. Jak na ten pułap, niektóre z nich przedstawiają bardzo dobrą relację jakości do ceny.
Wojciech Wytrążek