Kojot open-source
Jest to projekt oparty na tak zwanym "wolnym źródle" (open source), w którym użytkownik może konstruować swoje własne efekty, zbierać je w patche i wymieniać się nimi wśród innych członków społeczności OpenStomp. Pełna dokumentacja projektu i licencja "open source" umożliwia użytkownikom wprowadzanie dowolnych modyfikacji oraz rozwijanie efektu według własnych potrzeb i wyobraźni.
{M4_image 0}Autor projektu pisze, że zawsze chciał móc pisać niespotykane efekty gitarowe, których nie robi żadna firma, a potem grać na nich na scenie. Chciał też, aby ludzie mogli swobodnie wymieniać się między sobą gotowymi "patchami", które sami zaprojektują. Pewnego dnia usiadł więc z kubkiem kawy nad kartką papieru i naszkicował zarys projektu o nazwie Coyote-1. Po kilku miesiącach prac zaczęły powstawać pierwsze działające prototypy...
{M4_image 1}Do obsługi efektu zaprojektowana została specjalna aplikacja - OpenStop Workbench - dająca dostęp do funkcji efektów, parametrów pracy potencjometrów, czy wreszcie pozwalająca łączyć gotowe efekty w patche.
- Specyfikacja:
- procesor Propeller (8 niezależnych rdzeni 80MHz)
- 1MB SRAM
- samplowanie 44kHz 24-bit (dwa kanały wejścia i wyjścia)
- 4 potencjometry
- ekran 16x2 LCD
- 2 przełączniki nożne
- 2 diody LED informujące o stanie przełączników
- 1 wejście audio 1/4 cala
- 1 wyjście audio 1/4 cala
- 1 wielozadaniowy jack audio 1/4 cala (może być wykorzystany jako drugie wyjście, jak w efektach stereo, lub jako dodatkowe wejście)
- wyjście wideo NTSC
- mikro USB
- zasilanie 9V DC
- wyjście słuchawkowe (mini jack)
- port RJ45
- stalowa obudowa
Więcej informacji: www.openstomp.com