Rock'n'rollowe piwo Marshalla
Firma Marshall sygnuje już swoim logiem lodówki, a teraz będzie można wypełnić je piwem. Oczywiście piwem Marshall.
Producent kultowych wzmacniaczy jest jednym z liderów jeśli chodzi o szerokość oferty produktów sprzedawanych z logo Marshalla. Są to m.in. bezprzewodowe głośniki, słuchawki, okulary, czy lodówki. Teraz dołączy do nich również piwo. Co więcej - zgodnie z zapowiedziami producenta - nie będzie to zwykłe piwo, tylko rock'n'rollowe piwo "stworzone do cieszenia się muzyką", w każdych warunkach, zarówno podczas koncertu, jak i na domowej sofie w czasie odsłuchu ulubionych albumów.
W ofercie Marshalla znajdą się trzy rodzaje kraftowego piwa:
Klasyczny lager z cytrusowymi aromatami (Amped Up Lager, 4,6%)
Mocny i owocowy double IPA z nutami karmelu (Full Stack IPA, 6,8%)
Belgijski Tripel triple blonde (Jim’S Treble, 8,6%).
Nie oznacza to oczywiście, że Marshall otworzył własny browar, piwa powstały bowiem we współpracy ze szkockim minibrowarem Williams Bros Brewing Company prowadzonym przez braci Bruce i Scota Williamsów, którzy warzeniem piwa zajmują się od 1988 roku.
Więcej o piwach Marshalla:
https://marshall.com/lifestyle/beer
https://www.williamsbrosbrew.com