Believe in Music zamiast targów Winter NAMM 2021

Newsy

Szymon Kubicki

Believe in Music zamiast targów Winter NAMM 2021

Organizatorzy corocznych, najbardziej prestiżowych targów muzycznych na świecie, Winter NAMM 2021 poinformowali o odwołaniu imprezy z powodu pandemii koronawirusa. W ich miejsce odbędzie się inicjatywa pod nazwą Believe in Music.

Believe in Music ma być "globalnym spotkaniem mającym na celu zjednoczenie i wsparcie ludzi, którzy przynoszą muzykę światu". Spotkaniem, oczywiście, wirtualnym. Wydarzenie potrwa tydzień, począwszy od 18 stycznia 2021 roku, i będzie połączeniem "profesjonalnej platformy edukacyjnej poprzez BelieveinMusic.tv oraz interaktywnego rynku łączącego kupujących i sprzedających".

Believe in Music ma na celu "inspirowanie i podniesienie poziomu innowacyjności w całej branży, oferując jednocześnie wsparcie dla osób najbardziej dotkniętych COVID-19". Chociaż nie będzie to NAMM Show ani wirtualne targi, nowa inicjatywa ma zaspokoić bezpośrednie potrzeby biznesowe firm członkowskich NAMM poprzez przemyślaną edukację prowadzoną przez liderów dla wszystkich segmentów branży, nawiązywanie i rozwijanie kontaktów biznesowych, wprowadzanie nowych produktów, dzielenie się inicjatywami związanymi z marką oraz zaangażowanie klientów w czasie rzeczywistym.

Mówi Joe Lamond, prezes i dyrektor generalny NAMM: "Chociaż kontakty osobiste w styczniu nie są dla nas bezpieczne, podczas tygodnia Believe in Music użyjemy nowej, intuicyjnej technologii, która połączy nas wszystkich wykorzystując niesamowitą energię obecną zawsze gdy się spotykamy. Dzięki wiarygodnej platformie, za pośrednictwem której będzie można zapowiadać nowe produkty i dzielić się historią swojej marki, Believe in Music będzie również oferować pośrednictwo w nawiązywanie kontaktów między kupującymi a sprzedawcami, edukację dla wszystkich segmentów branży oraz muzykę na żywo i koncerty. Podobnie jak na wszystkich imprezach NAMM, działania te zwiększą świadomość i zapewnią wsparcie finansowe służące naszej rodzinie NAMM. Tydzień Believe in Music będzie kluczowym krokiem dla naszej branży, mającym pomóc nam w przygotowaniu się na nowy rok i nowe możliwości".

Believe in Music powita krajowych i międzynarodowych członków NAMM z branży instrumentów muzycznych, branży pro audio / live sound oraz rozrywkowo-eventowej, artystów, mediów i decydentów, a także uczestników z GenNext (studenci i wykładowcy muzyczni), Dni Edukacji Muzycznej i Nonprofit Institute (grantobiorcy Fundacji NAMM i stowarzyszone podmioty non-profit). Zarówno młodzi muzycy, jak i zawodowcy o ugruntowanej pozycji oraz fani zostaną zaproszeni do nawiązywania kontaktów z markami oraz do udziału w specjalnych projektach muzycznych i skorzystania z okazji do zaprezentowania swoich talentów i występów przez cały tydzień. Wszystko w oparciu o potencjał, jaki daje spotkanie twórców muzyki bez ograniczeń związanych z ich lokalizacją.

Nie zabraknie tradycyjnych wydarzeń - 36 edycji nagród TEC Awards, Les Paul Innovation Award, Hall of Fame Award czy 10 edycji The Top 100 Dealer Awards, honorującej sprzedawców, którzy wykazali się zaangażowaniem, stosowaniem najlepszych praktyk, kreatywnością i innowacyjnością w handlu detalicznym w segmencie muzycznym. Oprócz wręczenia nagród, odbędzie się również Wielki Zjazd Edukacji Muzycznej (The Grand Rally for Music Education).

"Jako globalna społeczność wierzymy w muzykę. Wierzymy w przyszłość muzyki oraz naszej branży i, zjednoczeni, wspieramy twórców na całym świecie." - dodaje Joe Lamond

https://www.namm.org/