W tym miesiącu testujemy...

Newsy
W tym miesiącu testujemy...

W trzecim miesiącu nowego roku testujemy instrumenty marek takich jak ESP, Shine, Höfner, Squier, Eventide, Ibanez, Zvex i Dupont

Żyjemy w pięknych czasach... Sprzętu jest coraz więcej - do wyboru, do koloru, w dodatku coraz częściej leży on w zasięgu naszego portfela. Coraz liczniejsze i coraz częściej odbywające się sprzętowe igrzyska, jak te niedawno zamknięte - NAMM w USA - oraz te przed nami - Musikmesse w Niemczech - pozwalają zapoznać się z coraz większą ilością nowinek. Jak z tego sprzętowego oceanu wybrać coś dla siebie? W tym miesiącu przedstawiamy Wam, jak zwykle, kilka propozycji.

 

 

ESP LTD EC-401 FM to elegancki single-cut z mahoniowym korpusem, klonową płytą wierzchnią i gryfem wklejonym metodą set-in. Na palisandrowej podstrunnicy nabito 24 progi super-jumbo, a w korpusie zamontowano dwa przetworniki aktywne EMG.

 


 

Nie wszyscy zapewne znają markę Shine. To instrumenty produkowane przez koreańską korporację Saein Musical Instrument Company. Testowi poddaliśmy trzy z dziewięciu modeli oferowanych w linii Razor: WRL590NT, SRA596NT i R318.

 

 

Jazz Bass firmy Fender kończy w tym roku 50 lat, a jego najważniejsze cechy nie zmieniły się do dziś. Wygodny profilowany korpus wzorowany na gitarach Stratocaster i Jazzmaster, menzura 34", dwa pojedyncze przetworniki z oddzielną regulacją głośności. Tym razem testujemy budżetowe wersje tej ikony, wyprodukowane pod marką Squier: Affinity J Bass, Standard Jazz Bass, Vintage Modified 70’s Jazz Bass, Classic Vibe 60’s Jazz Bass.

 

 

Höfner Thin President E2 to gitara typu semi- -acoustic. Jej korpus wykonany został z profilowanego klonu falistego, top ze świerku, a materiałem użytym do budowy mostka i wyposażonej w 22 progi podstrunnicy jest heban. Sygnał elektryczny zapewniają humbuckery Höfner Diamond

 

 

Eventide PitchFactor to zaawansowany harmonizer wciśnięty w kompaktową obudowę. Posiada dwa głosy, na które nakładać można efekty, takie jak delay, oktawer, przester czy arpeggiator

 

 

Z kolei Ibanez Tone-Lok to seria kostek podłogowych, z której prezentujemy dwa efekty modulacyjne: AP7 Analog Phaser oraz TC7 Tri-Mode Chorus

 

 

ZVEX Fuzz Factory to przester z manufaktury Zachary’ego Vexa, który wyposażył go w pięć regulatorów: VOL, GATE, COMP, DRIVE i STAB. Ta ostatnia zagadkowa gałka reguluje parametr "stability" i służy do... Jeśli chcecie się dowiedzieć, zapraszam do lektury marcowego wydania Gitarzysty.