Kolekcja ubrań dla miłośników Hendrixa

Newsy
Kolekcja ubrań dla miłośników Hendrixa

Jeszcze w listopadzie w sklepach sieci Bloomingdale's pojawi się kolekcja ubrań zaprojektowanych w oparciu o teksty stworzone przez Jimi Hendrixa.

Za kolekcję odpowiada lifestylowa marka Lyric Culture, która tworząc swoje produkty inspiruje się tekstami znanych muzyków. Tym razem, wspólnie z Experience Hendrix, LLC., firmą należącą do rodziny gitarzysty, zarządzającą jego artystycznym dziedzictwem, Lyric Culture stworzyła unikalną kolekcję ubrań i biżuterii, opartą na lirykach napisanych przez Jimiego.

W jej skład wchodzą T-shirty, szaliki (a może nawet apaszki), męskie eleganckie koszule, bluzy z kapturem oraz spinki do mankietów. Wszystko w cenach od 48 do 98 dolarów. Zdaniem Hanny Rochelle założycielki firmy Lyric Culture, teksty oraz wyjątkowa muzyka Hendrixa doskonale dają przekuć się na język designu. Na niektórych ubraniach znajdą się nawet nadruki wykorzystujące fragmenty tekstów spisane ręcznie przez gitarzystę.

Jednocześnie 8 listopada światło dzienne ujrzy album "Jimi Hendrix: The Ultimate Lyric Book", zawierający wybór tekstów i zdjęć gitarzysty dokonany przez siostrę Jimiego - Janie.        

A wszystko to z okazji przypadającej na listopad 70 rocznicy urodzin legendarnego muzyka.