3 z 13

TQM1, MM1

Kropki oznaczające pozycje na krawędzi gryfu są fluorescencyjne, dzięki czemu nie zgubimy się nawet gdy na scenie nagle zgasną światła
Kropki oznaczające pozycje na krawędzi gryfu są fluorescencyjne, dzięki czemu nie zgubimy się nawet gdy na scenie nagle zgasną światła
Ibanez MM1 i Ibanez TQM1
Kształt główki nowych sygnatur oparty jest na serii AZ – to połączenie tradycji z nowoczesnością jest jasnym sygnałem co do intencji tworzenia nowych modeli
Kropki oznaczające pozycje na krawędzi gryfu są fluorescencyjne, dzięki czemu nie zgubimy się nawet gdy na scenie nagle zgasną światła
Markery z abalonu pięknie komponują się z ciemniejszą karnacją „pieczonego” klonu podstrunnicy
Siodełka w mostkach Gotoh T1802 wykonano z tytanu, co wpływa na bogactwo harmoniczne wybrzmiewającej struny.
Nowe przetworniki oparte o magnesy Alnico5 to nowoczesna konstrukcja o szerokim paśmie i średnim sygnale wyjściowym.
W obu instrumentach znajdziemy dodatkowy przełącznik, dający dostęp do dodatkowych barw systemu dyna-MIX.
Dużą zaletą zastosowanych mostków Gotoha są masywne bloki tremola, pozytywnie wpływające na pasmo i sustain.
Blokowane tunery Gotoh Magnum Lock H.A.P. zapewniają precyzję i stabilność stroju w każdych warunkach.
Mostki Gotoha nie pozwalają może na szaleństwa w tak szerokim spektrum jak typowe FR, ale trzeba przyznać, że te tremola mają ponadprzeciętną – jak na tę konstrukcję – funkcjonalność.